• Gratis verzending vanaf €100,-

    Is jouw bestelling meer dan €100,-? Dan leveren wij deze geheel gratis bij je thuis. Benieuwd hoe we jouw favo items verzenden?

    Opties:

    • Via pakketdienst;
    • Via onze eigen chauffeurs;
    • Afhalen in ons centrale magazijn in Harderwijk (altijd gratis);
    • Direct via de leverancier.

    Na het plaatsen van je bestelling nemen we contact met je op om te bevestigen. Daarna gaan we aan de slag met het verzamelen van je bestelling. Als we je bestelling zelf komen leveren, nemen we contact met je op om een afspraak te maken. Zo zorgen we ervoor dat je je bestelde items zo snel mogelijk in huis hebt!

  • 9.4 op feedbackcompany

    Ons Gichaa team doet er natuurlijk alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Zo staat onze klantenservice je graag te woord, pakken onze jongens in het magazijn jouw pakket zorgvuldig in en bezorgen de chauffeurs de bestelling op de afgesproken dag en tijd!

    Op deze manier zorgen we voor een goede klanttevredenheid en een mega goede Gichaa beleving. Heb jij jouw mening al laten weten?

  • 30 dagen retourneren

    Is het bestelde item toch niet helemaal naar wens? Geen paniek, je kunt deze tot 30 dagen retourneren.

    Vul het retouraanvraagformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Wacht dan nog even met terugsturen tot we je aanvraag hebben behandeld. Zo weten we dat je retour eraan komt en kunnen we hem sneller verwerken.

  • Bezorgen op afspraak

    Bepaal zelf welke dag jouw bestelling wordt bezorgd. Dat kan bij ons!

    Zodra je de bestelling gaat afrekenen en bij stap 2 aankomt, wordt een kalender zichtbaar. Hier kan je een datum en tijdstip selecteren waarop je de bestelling wilt ontvangen. Zo kan je er zeker van zijn dat je thuis bent om je bestelling in ontvangst te nemen.

    Het is ook een handige manier om de bezorging te plannen op een moment dat jou het beste uitkomt. Bijvoorbeeld als je overdag niet thuis bent en het liever 's avonds wilt ontvangen of dat het bezorgd moet worden op een zaterdag.

  • Vooraf, achteraf of gespreid betalen

    Bij ons kun je op 3 manieren jouw bestelling betalen namelijk vooraf, achteraf of gespreid. Benieuwd hoe dit werkt?

    Vooraf betalen

    Met vooraf betalen betaal je het volledige bedrag van je bestelling bij het plaatsen van de order. Dit is de meest voorkomende en gebruikelijke manier van betalen, snel en eenvoudig.

    Achteraf betalen

    Bestellingen tot €500,- kunnen achteraf betaald worden met de betaalmethode Klarna. Klarna voert een kredietwaardigheidscheck uit en indien alles in orde is, kan de bestelling afgerond worden.

    Gespreid betalen

    Met Spraypay betaal je jouw bestelling in 12, 18, 24, 36 of 48 maandelijkse termijnen. Wil jij eerder of extra aflossen? Dit kan altijd boetevrij. Eigenlijk bepaal jij dus de looptijd. Gespreid betalen is mogelijk van €250,- tot €10.000. Let op: Geld lenen kost geld.

Veilig betalen

iDeal internetbankieren

Met iDeal kan je gemakkelijk, veilig en vertrouwd je bestelling afrekenen. iDeal is net zo vertrouwd als internetbankieren, en wordt ondersteund door Nederlands grootste banken. Je maakt al gebruik van iDeal als je kunt internetbankieren. Je hebt controle en overzicht over je betaling, en het loopt via je eigen banksite. De banken die zijn aangesloten bij iDeal zijn de volgende:

  • ABN AMRO
  • ASN Bank
  • bunq
  • ING
  • KNAB
  • Rabobank
  • SNS Bank
  • SNS Regio Bank
  • Triodos Bank
  • Van Lanschot

Het grote voordeel van iDeal is dat het hele proces snel werkt. De betalingen zijn zeer snel binnen en de bestelling wordt ook z.s.m. verstuurd. 

Vooraf overmaken

Één van de betaalopties is vooraf overmaken. Dit betekent dat je een orderbevestiging per mail van ons ontvangt. Hierin staan onze bankgegevens en het ordernummer. Aan de hand van deze mail kan je de betaling voldoen. Pas zodra wij de betaling hebben ontvangen, worden de artikelen besteld. Bij vooraf overmaken kan gevraagd worden om een aanbetaling. 

Paypal

Paypal is een snelle, betrouwbare en innovatieve oplossing om te betalen. Met Paypal kunnen wij betalingen via creditcard, bankoverschrijvingen en betalingen vanaf rechtstreekse Paypalrekeningen ontvangen. Het voordeel van Paypal is dat er 24 verschillende valuta’s uit 190 landen worden geaccepteerd. Je kunt makkelijk betalen door middel van een email te bevestigen. 

Rembours (betalen bij levering)

Je kan er ook voor kiezen om de bestelling onder rembours te laten versturen. Dit houdt in dat je bij levering aan de chauffeur betaald. Je hebt de keuze om dit contant of via pin te doen. Betaal je contant? Zorg er dan voor dat je het bedrag gepast hebt, onze chauffeur heeft geen wisselgeld bij zich. Betaal je met je pinpas? Zorg dan dat de betaallimiet van je rekening hoog genoeg is. Voor vrachten onder Rembours brengen wij standaard € 15,- extra in rekening. Vanwege de extra administratie kosten die gemaakt worden. Mocht je het geld niet in huis hebben, wordt het product mee retour genomen.

Betalen bij afhalen

Indien je het product wilt afhalen, kan je ook betalen in ons magazijn. Hier kan je pinnen of contant betalen. Als het om een bestel artikel gaat, kan er gevraagd worden om een aanbetaling. Voordat je het product komt afhalen, graag dit van te voren aangeven zodat we het product voor je klaar zetten, en we zeker weten dat het aanwezig is. 

BanContact Mister Cash

Deze betaalmethode is ontwikkeld door de Belgische banken en Atos Worldline. Het systeem is vergelijkbaar met Maestro. De voordelen van Mister Cash: 

  • Eenvoudig in gebruik
  • Geen extra kosten
  • Geen abonnement nodig
  • Veilig in gebruik

Shop nu. Betaal later. - Klarna

We zijn heel blij met onze partner Klarna, want nu kunnen we jou bij het afrekenen nieuwe betaalopties aanbieden. Veilig en eenvoudig ontvang je de spullen die je graag wilt, wannéér je maar wilt. Dankzij Klarna kun je jouw bestelling later of gespreid over 3 termijnen betalen. Vul je winkelmandje, kies voor de betaalmethode Klarna en je krijgt vervolgens van Klarna een digitale factuur en informatie over het betalen. De betaling dient vervolgens binnen 30 dagen na verzending binnen te zijn bij Klarna. Betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. Het is te selecteren voor bestellingen onder de €500,-. 

Toch kan het zijn dat Klarna heeft besloten dat je geen gebruik mag maken van deze dienst. Dit kan aan een aantal factoren liggen: 

  • Klarna voert een volledige gegevens controle uit. Het kan zijn dat Klarna op grond van deze gegevens heeft besloten dat je niet gebruik mag maken van deze dienst. 
  • Het afleveradres komt niet overeen met het factuuradres. Dit kan ook het geval zijn bij levering aan een afhaal locatie. 
  • Je hebt nog openstaande rekeningen bij Klarna. 
  • Klarna acht je niet kredietwaardig. 
  • Je bent (nog) niet bekend bij Klarna.

Helaas wordt standaard niet aangegeven welke reden doorslaggevend is geweest. Je kunt hiervoor contact opnemen met de Klarna klantenservice: 020 - 8082 852. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 - 17.00 uur. Gichaa heeft geen zeggenschap over het gebruikmaken van deze betaalmethode.