• Gratis verzending vanaf €100,-

    Is jouw bestelling meer dan €100,-? Dan leveren wij deze geheel gratis bij je thuis. Benieuwd hoe we jouw favo items verzenden?

    Opties:

    • Via pakketdienst;
    • Via onze eigen chauffeurs;
    • Afhalen in ons centrale magazijn in Harderwijk (altijd gratis);
    • Direct via de leverancier.

    Na het plaatsen van je bestelling nemen we contact met je op om te bevestigen. Daarna gaan we aan de slag met het verzamelen van je bestelling. Als we je bestelling zelf komen leveren, nemen we contact met je op om een afspraak te maken. Zo zorgen we ervoor dat je je bestelde items zo snel mogelijk in huis hebt!

  • 9.4 op feedbackcompany

    Ons Gichaa team doet er natuurlijk alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Zo staat onze klantenservice je graag te woord, pakken onze jongens in het magazijn jouw pakket zorgvuldig in en bezorgen de chauffeurs de bestelling op de afgesproken dag en tijd!

    Op deze manier zorgen we voor een goede klanttevredenheid en een mega goede Gichaa beleving. Heb jij jouw mening al laten weten?

  • 30 dagen retourneren

    Is het bestelde item toch niet helemaal naar wens? Geen paniek, je kunt deze tot 30 dagen retourneren.

    Vul het retouraanvraagformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Wacht dan nog even met terugsturen tot we je aanvraag hebben behandeld. Zo weten we dat je retour eraan komt en kunnen we hem sneller verwerken.

  • Bezorgen op afspraak

    Bepaal zelf welke dag jouw bestelling wordt bezorgd. Dat kan bij ons!

    Zodra je de bestelling gaat afrekenen en bij stap 2 aankomt, wordt een kalender zichtbaar. Hier kan je een datum en tijdstip selecteren waarop je de bestelling wilt ontvangen. Zo kan je er zeker van zijn dat je thuis bent om je bestelling in ontvangst te nemen.

    Het is ook een handige manier om de bezorging te plannen op een moment dat jou het beste uitkomt. Bijvoorbeeld als je overdag niet thuis bent en het liever 's avonds wilt ontvangen of dat het bezorgd moet worden op een zaterdag.

  • Vooraf, achteraf of gespreid betalen

    Bij ons kun je op 3 manieren jouw bestelling betalen namelijk vooraf, achteraf of gespreid. Benieuwd hoe dit werkt?

    Vooraf betalen

    Met vooraf betalen betaal je het volledige bedrag van je bestelling bij het plaatsen van de order. Dit is de meest voorkomende en gebruikelijke manier van betalen, snel en eenvoudig.

    Achteraf betalen

    Bestellingen tot €500,- kunnen achteraf betaald worden met de betaalmethode Klarna. Klarna voert een kredietwaardigheidscheck uit en indien alles in orde is, kan de bestelling afgerond worden.

    Gespreid betalen

    Met Spraypay betaal je jouw bestelling in 12, 18, 24, 36 of 48 maandelijkse termijnen. Wil jij eerder of extra aflossen? Dit kan altijd boetevrij. Eigenlijk bepaal jij dus de looptijd. Gespreid betalen is mogelijk van €250,- tot €10.000. Let op: Geld lenen kost geld.

Veelgestelde vragen

Bestellen

Heb je iets leuks gevonden? Dat is geweldig! In een paar simpele stappen heb je jouw bestelling geplaatst.

Stap 1: Winkelmand
Plaats je artikel(en) in je winkelmand. Controleer de winkelmand en pas aan waar nodig.

Stap 2: Gegevens invullen
Vul je persoonlijke gegevens in. Let op dat je adres klopt, zodat je bestelling snel bij je thuis is. Ook kun je hier direct een account aanmaken om je bestelling op de voet te volgen.

Stap 3: Verzendmethode
Kies je gewenste bezorgmoment, dag en tijd. Toch liever je bestelling ophalen in ons magazijn? Geef het hier door.

Stap 4: Betaling
Kies hier voor de betaalmethode die passend is voor jou. Is er een cadeaukaart of een kortingscode die je wilt verzilveren?

Betaalmogelijkheden:

  • iDeal
  • Klarna (Achteraf betalen)
  • Bancontact
  • Visa/Mastercard
  • Paypal
  • Rembours (Contant bij levering)
  • + €15,- admin kosten
    Niet bij alle leveringsmethodes mogelijk
  • Bankoverschrijving
  • ApplePay
  • Spraypay (Let op: Geld lenen kost geld)

En klaar! Binnenkort geniet je van je aankoop.

Heb je je bestelling geplaatst? Geen zorgen, je kunt de status van je bestelling altijd vinden in je account. Zodra je bestelling is bevestigd, ontvang je een bevestigingsmail met alle informatie. Daarin staat ook de verwachte levertijd. Als je bestelling is verzonden, nemen we contact met je op om je op de hoogte te houden. Bij kleine pakketjes krijg je een track & trace-code, bij grote leveringen spreken we een levertijdstip af.

Het bestelnummer vind je in de bevestigingsmail. Deze wordt zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling per mail gestuurd. Heb je de mail nog niet ontvangen? Geen paniek, wacht even een aantal minuten. Mocht je de mail nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan contact op.

Geen probleem, je kunt deze nog wijzigen zolang deze nog niet is verzonden. Is jouw bestelling al wél verzonden neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.

Het is geen probleem om je bestelling te annuleren. Dit is kosteloos mogelijk tot het moment dat de order wordt verzonden. Je kunt de annulering gemakkelijk per mail of telefonisch doorgeven.

Oh nee, dat is vervelend! Het verzenden van de mail kan even duren. Check ondertussen ook even je spambox, het zou kunnen dat hij daarin is beland. Heb je nog vragen of twijfels? Neem gerust contact op met onze klantenservice.

Zodra jouw bestelling is afgerond in ons systeem ontvang je automatisch je factuur per mail. Toch niet ontvangen? Check even je spambox of neem contact op met onze klantenservice.

Ontzettend jammer dat je niet tevreden bent en/of een klacht hebt. Dat vinden wij erg vervelend. We willen graag dat je een fijne ervaring met Gichaa hebt en jouw mening is erg belangrijk.

Neem gerust contact op met onze klantenservice zodat we samen tot een oplossing komen.

Ben je toch niet tevreden? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de geschillen commisie Thuiswinkel. Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR platform.

Betalen

Heb je je favoriete items gevonden? Dan is het tijd om af te rekenen. Je kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Klarna (Achteraf betalen)
  • Bancontact
  • Visa/Mastercard
  • Paypal
  • Rembours (Contant bij levering)
  • + €15,- admin kosten
    Niet bij alle leveringsmethodes mogelijk
  • Bankoverschrijving
  • ApplePay
  • Spraypay (Let op: Geld lenen kost geld)
  • Heb je vragen over de verschillende betaalmethoden? Bekijk dan snel onze pagina over betaalmogelijkheden.

Geen zorgen, jouw betaling is bij ons in goede handen! Wij maken gebruik van PAY, een betrouwbare Payment Service Provider die jouw betaling veilig en snel afhandelt. PAY biedt verschillende betaalmethoden aan, waaronder iDeal en PayPal, zodat jij altijd de betalingsmethode kunt kiezen die het beste bij jou past. PAY is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van de betaling, dus de levering van jouw bestelling wordt door ons geregeld.

Gichaa BV
NL64 INGB 0102 5430 97.

Betalen via bankoverschrijving? Vergeet dan niet het ordernummer toe te voegen. Zo kunnen we je bestelling nog sneller verwerken.

Betalen wanneer het jou uitkomt is natuurlijk mogelijk. Kies dan voor de betaalmethode Klarna. Oók kun je kiezen voor de mogelijkheid Spraypay (LET OP: Geld lenen kost geld).

Om te controleren of je betaling is gelukt, kun je op je bankrekening kijken of het bedrag is afgeschreven. Als dit het geval is, kun je ervan uitgaan dat je bestelling is betaald. Heb je toch nog twijfels? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Zij kijken het graag voor je na, zodat je met een gerust hart op je bestelling kunt wachten.

Neem gerust contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag om het probleem op te lossen. Wil je zelf alvast wat uitzoeken? Op onze website vind je informatie over de betaalmogelijkheden, wellicht kun je daar al iets vinden wat je verder helpt.

Bezorgen & afhalen

Verzenden zoals jij het wilt!

Pakketdienst
Je bestelling wordt met een pakketdienst bij je thuisbezorgd. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track-and-tracecode.

Afhalen
Je kunt je bestelling ook afhalen bij ons centraal gelegen magazijn.. Zo heb je jouw bestelling snel in huis.

Directe levering
Voor sommige producten is een directe levering vanuit de leverancier mogelijk. Dit betekent dat je bestelling direct naar je huis wordt verzonden. Ook wel dropshipment levering genoemd.

Eigen vervoer Gichaa
Een van onze bezorgers levert de bestelling bij je thuis. Let op: De bezorger is altijd alleen en bezorgt het bestelde product enkel tot aan de eerste voordeur.

Voorbeeld: Flatgebouw, dan zal de bezorger tot aan de eerste deur van het portiek leveren.

Ben je er niet zeker van welke regels er voor jouw woning gelden? Neem gerust contact op met onze klantenservice zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Kies de verzendmethode die bij je past
Gichaa biedt verschillende verzendmethodes aan, zodat je de verzendmethode kunt kiezen die het beste bij je past. Of je nu je bestelling thuis wilt laten bezorgen, wilt afhalen of wilt dat deze direct bij je wordt afgeleverd: Gichaa heeft de perfecte oplossing voor je.

In je winkelmand zie je in stap 2 welke verzendmethodes gelden voor jouw bestelling. De verzendmethode die je kiest, hangt af van het product dat je bestelt.

De verzendkosten zijn afhankelijk van het product en de grootte van de bestelling. Voor kleine bestellingen binnen Nederland betaal je maximaal €50,-. Bestel je voor €100,- of meer? Dan is de verzending helemaal gratis! Bij elk product zie je de verzendkosten staan.

We werken met de volgende categorieën:

  • Extra small pakket: €6,95
  • Small pakket: €14,95
  • Normaal pakket: €25,00
  • Large pakket: €30,00
  • Extra large pakket: €40,00
  • Pallet: €50,00

Rembours (Contant betalen bij levering):
Wil je je bestelling onder rembours laten versturen? Dan rekenen we €15,- extra in verband met administratiekosten.

Waddeneilanden en buitenland:
Verzendingen naar de Waddeneilanden of het buitenland dienen aangevraagd te worden.

Heb je vragen over de verzendkosten? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!

Ook leveren we standaard in België. Wil je je bestelling in een ander land laten bezorgen? In vele gevallen is dit gewoon mogelijk. Neem even contact op met onze klantenservice zodat we kunnen kijken wat er mogelijk is.

Afhalen? Dat kan!

Wil je je bestelling zelf ophalen? Dat kan bij ons magazijn in Harderwijk. Zo bespaar je op de verzendkosten! Indien we het artikel op voorraad hebben kun je jouw bestelling vaak al dezelfde dag afhalen. Als we het artikel toch moeten bestellen bij onze leverancier houden we je natuurlijk op de hoogte.

Wij nemen contact met je op zodra je bestelling klaarstaat.
Adres: Braillestraat 7, 3846 CP Harderwijk.

Afhalen? Kom langs wanneer het jou uitkomt! Ons magazijn is geopend van maandag tot en met zaterdag.

Zo. Gesloten
Ma. 09:00 - 18:00 uur
Di. 09:00 - 18:00 uur
Wo. 09:00 - 18:00 uur
Do. 09:00 - 18:00 uur
Vrij. 09:00 - 18:00 uur
Za. 09:00 - 16:00 uur

Adres: Braillestraat 7, 3846 CP Harderwijk.

Na je bestelling krijg je van ons een bevestiging. Vanaf dat moment gaan we aan de slag om je bestelling klaar te maken.

Zodra je bestelling klaar is, krijg je van ons een track&trace code of nemen we contact met je op om een leverafspraak te maken.

De levertijden staan zo duidelijk mogelijk op onze website. We doen er alles aan om deze termijnen te leveren, maar we kunnen niet 100% zekerheid geven.

De levertijd van je bestelling is afhankelijk van het product met de langste levertijd.

Standaard leveren we je bestelling zo snel mogelijk. Maar misschien wil je het toch later ontvangen. Dat kan! Neem gerust even contact op met onze klantenservice zodat we kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken of een wijziging nog mogelijk is. Zodra de bestelling in het verzendproces zit kan het adres namelijk niet meer worden gewijzigd.

Geen probleem! Bij het bestellen kun je een ander adres invoeren als afleveradres. Zo wordt je bestelling bezorgd waar je wilt.

Dat is geen probleem. Het enige wat meegenomen dient te worden is het afhaalformulier.

Natuurlijk kun je jouw bestelling tot op de voet volgen. Dit hangt af van hoe de bestelling wordt verzonden. Als deze met de pakketdienst wordt verzonden, ontvang je per mail een track&trace. Wordt de bestelling met eigen vervoer bezorgd, zal de planning samen een afspraak inplannen.

Geen track&trace of belafspraak gemaakt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bij elk artikel staat de verwachte levertijd aangegeven onder de productnaam/het artikelnummer en boven de prijs. Ook kun je de levertijd vinden in het overzicht. Onderaan elk product staat de levertijd. Staat er een langere levertijd aangegeven? Dan kun je helaas ook de bestelling niet direct ophalen in het magazijn.

Dat is erg vervelend, maar geen paniek! Heb je de track&trace nog eens goed bekeken? Wellicht de pagina even refreshen voor een actuele status.

Bezorgafspraak ingepland maar de chauffeur is nog niet aan de deur geweest? Wacht het nog even af. Wellicht heeft de chauffeur vertraging opgelopen in het verkeer. Heb je toch nog twijfels of je bestelling komt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Retourneren

Product niet naar wens? Als consument heb je tot 30 dagen na levering het recht om je product(en) te retourneren. Volg deze stappen om je product(en) te retourneren:

  • Vul het retourformulier in.
  • Stuur de producten binnen 14 dagen retour na akkoord vanuit Gichaa.

Zodra wij het pakket hebben ontvangen en hebben gecontroleerd zal het aankoopbedrag worden teruggestort.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het sturen en de kosten hiervan. Verstuur indien nodig het pakket aangetekend en bewaar de track&trace altijd goed.

Je kunt de producten zelf versturen, langsbrengen of door ons laten ophalen. Let op: de kosten die hiermee gemoeid zijn vallen voor eigen rekening.

Breekbare producten kun je het beste versturen in een stevige doos met voldoende bescherming.

Let op: Voordat je producten retour stuurt, moet je eerst toestemming hebben van Gichaa.

Retourzending? Check deze regels!

Zo zorg je dat je 100% vergoeding krijgt:

  • Product compleet en in originele verpakking.
  • Product indien mogelijk ongebruikt / ongemonteerd.
  • Artikel binnen 30 dagen na levering retour melden.
  • Artikel na goedkeuring retouraanvraag binnen 14 dagen door ons ontvangen.

Deze producten kun je niet retourneren:

  • Op maat gemaakte producten.
  • Bederfelijke producten.
  • Producten die niet meer los te scheiden zijn van andere zaken.

Retourzendingen die niet aan de regels voldoen, worden niet in behandeling genomen.

Pakket kwijt?

  • Gichaa is niet aansprakelijk voor verloren pakketten.
  • Verzend je pakket daarom aangetekend en bewaar de track&trace goed.

Retouraanvraag invullen?

  • Voordat je een bestelling retourneert, dien je een retouraanvraag in te vullen.

Beschadigd product ontvangen?

  • Neem dan contact met ons op.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

  • Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
  • Producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken.

Twijfel je of je jouw product retour mag sturen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Wij pakken onze producten altijd zo goed mogelijk in, maar helaas kan er altijd wat misgaan tijdens transport. Geen zorgen, wij lossen dit voor je op.

Om een service melding te maken, gebruik je ons handige serviceformulier. Vul hier de gevraagde informatie in en voeg een foto toe. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen.

De service afdeling streeft ernaar om een service aanvraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Wat vervelend dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen! Wij doen ons best om de bestellingen zo goed mogelijk samen te stellen, maar het kan helaas gebeuren dat er een foutje sluipt.

We willen dit natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Neem daarom contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag met het vinden van een oplossing.

Ja, dat is mogelijk. Meld wel altijd eerst je retour aan per mail en wacht op goedkeuring van onze klantenservice. Ook is het belangrijk om het retourformulier in te vullen en bij het pakket te voegen.

De kosten van het retour sturen zijn voor eigen rekening. De kosten hiervan kun je opvragen bij de verschillende vervoerders bij jou in de buurt. Je kunt de producten dus zelf versturen, langsbrengen of door ons op laten halen.

Als je de producten zelf verstuurt, zorg dan dat ze goed verpakt zijn. Breekbare producten kun je het beste in een stevige doos verpakken met noppenfolie of krantenpapier.

Als je de producten door ons wilt laten ophalen, dan brengen we €40,- in rekening.

Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling. Binnen die tijd moet je de producten retour hebben gestuurd.

Als je de producten binnen de 14 dagen retour stuurt, krijg je het volledige bedrag van je bestelling terug.

We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de retourzending te verwerken.

Is jouw pakket niet meer te traceren en weet je dus niet waar je pakket is? Neem hiervoor contact op met de vervoerder, zij kunnen je verder helpen.

Wij adviseren ook om retourzendingen altijd aangetekend te versturen. Bewaar de track&trace ook altijd goed.

Dat is geen probleem. Zorg er voor dat je van elke bestelling het retourformulier hebt ingevuld en hebt bijgevoegd. Op deze manier kunnen we je retour gemakkelijk verwerken.

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te ruilen. Dit zijn twee verschillende processen.

Binnen 14 dagen zal het aankoopbedrag worden gecrediteerd. Let op: Wij gebruiken dezelfde betaalmethode die gebruikt is bij het plaatsen van de bestelling. Het is ook niet mogelijk om het bedrag op een ander rekeningnummer te laten crediteren.

Garantie

De termijn van garantie is verschillend per product. Bij elk product staat er een termijn aangegeven. Je vindt deze in de specificaties op de productpagina.

Op onze producten zit een garantie van 1 tot 10 jaar. De exacte garantietermijn staat bij elk product vermeld. De garantie die wij verlenen, is hetzelfde als die de fabrikant verleent.

Als je aanspraak wilt maken op je garantie, kun je een serviceformulier invullen. Je vindt dit formulier op onze website of in de verpakking van je product.

We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de garantie aanvraag te verwerken.

Onze service afdeling streeft ernaar om jouw service aanvraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.